2012. október 17., szerda

2012-es Spanyolrszág-i, bikaviadal szezon.

Egy kis összefoglalóval készültem, így szezon végén.

Véget ért az idei corrida szezon, Spanyolországban.
Februárban indult blogunkon, 179 bejegyzésben igyekeztem, Számotokra elhozni ezt a kultúrát.
Rengeteg corrida-ról, megszámlálhatatlan fül és farok hullásról, nagykaput érő faena-król, mano a mano-król, fiatal tehetségekről, és nagy balesetekről írtam Nektek.
Igyekeztem, minden nagy feria-ról beszámolni. ( Sevilla-i áprilisi vásár, San Isidro, San Fermín...)
Írtam nektek, nagy visszatérésről (Juan José Padilla), és visszavonulókról ( "El Fundi", Julio Aparicio, Antonio Barrera, Cayetano Rivera Ordóñez, Francisco Rivera Ordóñez "Paquirri")
Hoztam Nektek Franciaországból is corrida-kat, és beszámolókat. 
Külföldön járó barátaink által írt, és küldött élménybeszámolókkal igyekeztem gazdagítani, blogunkat.
Első írásaimhoz képest, rengeteget fejlődtem! 
Itt szeretném megköszönni, a támogatást, bátorítást, és az inspirációt barátaimnak! ( Espanola, István, és "El Laci")
A szezon alatt, szinte minden nap írtam egy-egy bejegyzést Nektek, Spanyolországból, és Franciaországból.
És mekkora élmény volt!
Sokszor késő este, fáradtan, de tele lelkesedéssel, és szenvedéllyel. (gyakran elfogultan)
Ezt igyekeztem átadni Nektek is. (Remélem sikerrel)

Mit is ígérhetnék a  jövőévi szezonra?
Azt hogy, szeretnék majd jövőre is  legalább ennyit írni Nektek! :-)

De az ősz beköszöntével sem maradunk viadalok nélkül.
Hisz kezdődik a szezon Dél-és Közép Amerikában!
Igyekszem majd, onnan is beszámolni minden fontos és érdekes eseményről.

Üdv.: Csilla

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése